Et Helsingist pole otselendu Istanbuli, tegime Budapestis paaritunnise lennuki vahetamise peatuse. Edasine teekond jätkus Boeing 737-500 asemel Fokker 70-ga. Lennusõidu kohta ütleme niipalju, et oma seniste küllaltki nappide lennusõitude kohta on Boeing 737 lennukid leidnud minu silmis kõige vähem poolehoidu. Nii Fokker 70 (reaktiiv), ATR-72 (propeller, lendab liinil Helsingi-Tallinn), Embraer EMB 145 (lendab liinil Tallinn-Varssavi) ja IL 62 (venelaste neljamootoriline kaugliinide lennuk, lennukaugusega 1428 ja pool penikoormat, kasutatakse Venemaa valitsuslennukina) on kolisenud ja rappunud tunduvalt vähem, kui B-737 seeria lennukid. IL 62 meeldib veel sellepärast, et kõik neli mootorit asetsevad taga, mis teeb lennuki elegantseks, saledaks ja silmale meeldivaks, nagu naisterahva vaatamine. Kaks korda olen lennanud ka Tu 134-ga, kuid see oli nii ammu, et rappumise pealt on mälust pilt kadunud, mida ei saa öelda teiste lennul juhtunud asjade kohta. Järelikult kulges kõik väga mugavalt.