TNT (6a), Cu Duro (6a), ABC (6a+), Ovo (V+), Ovo Rachado (V), Ovo Escalfado (V), Ovo Mexido (6a), Strawberry Juice (V), Cleavage (6a), Tight Skirt (6b)

Kaljuronimine
3...8 m
Soe, selge, sademeteta.

Pildialbum

Viimastel aastatel oleme oktoobrikuu alguse alati veetnud Portugalis, kuna Kristin korraldab seal Portugali Akrojooga Festivali. Et Portugalis on ka mitmekesised ronimisvõimalused, oleme nende nautimiseks alati kohale läinud pisut varem. Kui eelmine aasta ronisime kahekesi imekaunitel Meadinha kaljudel, siis sel sügisel otsustasime Portugali natuke põhjalikumalt avastada. Meiega liitusid ka head sõbrad Mikael ja Neidi. Telkides imekaunites kohtades ja nautides head toitu, sõitsime neljakesi nädal aega läbi Portugali, ronides väga erinevates kohtades: ookeaniäärsetel kaljudel, müstiliste metsade vahel rändrahnudel ja Mandri-Portugali kõrgeimates Serra da Estrela mägedes.

Pärast esimese päeva ronimist ookeaniäärsetel Farol da Guia kaljudel, otsustasime uudistada lähipiirkonnas asuva Sintra boulderdamise võimalusi. Esmalt külastasime müstilise metsa sees asuvat sektorit nimega Cascais Peninha, kus ronisime järgmised rajad:

Rada: TNT (6a)

Rada: Cu Duro (6a)

Rada: ABC (6a+)
Kõrgus: 8 m

Arvestades, et meil polnud selleks päevaks bouldermatte, tundus, et selle sektori boulderid on Kristini ja Neidi jaoks natuke rasked. Nõnda võtsime suuna järgmise sektori poole: Cascais Capuchos. Kuigi sealgi polnud radade kvaliteet nii hea, kui lootsime, sisustasime siiski toreda õhtupooliku mõnel omapärasel rahnul. Näiteks ronisime kivil, mille nimi oli tõlkes Muna. Õhtu saabudes viskasime telgid Muna kõrvale üles. Kui eelmisel ööl ookeani ääres tähistaeva all ei saanud keegi peale Reesi rahulikult magada, siis sel ööl magasime küll kõik väga pikalt ja sügavalt.

Rada: Ovo (V+)

Rada: Ovo Rachado (V)

Rada: Ovo Escalfado (V)

Rada: Ovo Mexido (6a)
Kõrgus: 3 m

Rada: Strawberry Juice (V)