ПО ЦЕНТРУ ЗАПАДНОЙ ЧАСТИ МАССИВА

Kaljumarsruut
350 m
Päikseline, väga palav ilm
Esimesena võtsime ette joonisel kujutatud marsruudi number 1 , Võtsime esialgu ette 1B variandi, mis ülaosas vasakule nurga taha keerab. Marsruudi võtmelõiguks on 10m IV lõik, mis seisneb lühikeses järsus seinakeses, kuhu oli ka paar polti pandud, ja selle järgnevas diagonaalpraos mille põhiosaks on ühe eenduva kivi otsa ronimine. Toppisime sinna paar frendi ja sikutasime ühest veidi ning olimegi üleval. Huvitaval kombel oli see ainus kord, kui nuputamiseks korra ka köies sai istutud. Ülejäänud marsuut koosnes I ja II lõikudest , mis sisuliselt on kaldus karjamaad väljaulatuvate kaljunukkidega. Raja ülemises osas ronisime kus parasjagu hea tundus ja püüdsime sihti hoida kaugelt silma paistva kivimüraka suunas, mille kõrvale rada lõppema pidi. Oli väga palav, alustasime ronimist hommikul ja kuna marsruut jagab algust rajaga nr. 2, mida üks seong samal ajal ronida soovis, pidime veidi ootama, kuni nad end esimesest köietäiest üles vinnavad. Vett oli kaasas vaid 3L, mis oli selge viga. Järgmistel kordadel oli meil vett kaasas juba 7L. Raja pikkus on umbes 350 meetrit, läbisime selle 9 köietäiega. Läbimise aeg 7:20 - 13:20 = 6h. Ilm oli selge ja palav, sooja 35+ kraadi.