tõlge"massiivi lõunapoolse osa paremast servast"

Kaljuronimine
  • Kairi Kiik
Kaljumarsruut
päike, tuulevaikne, palav
Teine ronitud rada oli  nr. 2  . Seekord hakkasime ronima peale lõunat kui päike juba jahedam ja vaikselt nurga taha vajumas. Raja raskemad lõigud olid 2. ja 3. köis, III    ja IV lõigud, millest põnevaim IV raskusega  sisenurk-pragu  . Prantsuse süsteemis võiks selle lõigu raskuseks pakkuda 5b-5c. Kasutatud sai rajal pea kogu kaasasolnud varustust - klemme, frende ja tricame, paaris kohas ka hex'e. Umbes 2/3 peal läks pimedaks ja kuna jõudsime just kena platsikeseni, otsustasime sinna  ööbima jääda. Sealt avanesid kaunid vaated öisele Forosele ja Mustale merele. Öösel oli suhteliselt jahe, aga elasime üle ja ronisime peale päikesetõusu kenasti lõpuni. Pilt 1 ,  Pilt 2 ,  Pilt 3
Raja pikkus on umbes 400 meetrit, läbisime selle 10 käietäiega. Läbimise aeg 11. augustil 15:55-21:05, 12. augustil 06:00-09:05, kokku 8h. Ilm 11. augusti õhtul vahelduva pilvisusega, 12. augusti hommikul selge ja palav. Vett oli kaasas 7L, üle jäi 2L.